Oznaczenia
Europejski system ochrony
produktów regionalnych i tradycyjnych
Oznaczenia
W Polsce mamy już 37 produktów
z oznaczeniami ChNP, ChOG oraz GTS
Oznaczenia
Produkty z oznaczeniami ChNP, ChOG oraz GTS
to nasz prawdziwy powód do dumy!

Filmy



Podziel się:
tagi: fasola, wrzawska, łapanowski

odc. 2 Fasola wrzawska ChNP – Kampania Trzy Znaki Smaku




Kraków jest kolejnym przystankiem podczas kulinarnego tournée Grzegorza Łapanowskiego. Posłuchaj, co mieszkańcy dawnej stolicy Polski wiedzą na temat fasoli wrzawskiej, która dzięki swoim specyficznym cechom, 13 stycznia 2012 roku, została wpisana do rejestru Chronionych Nazw Pochodzenia (ChNP). Zobacz też, jakie danie przyrządzi Grzegorz na bazie tej doskonałej fasoli.


POZNAJ PRODUKT


Tu kręciliśmy:

Kraków



Podziel się:
tagi: jabłka, grójeckie, łapanowski

odc. 3 Jabłka grójeckie ChOG – Kampania Trzy Znaki Smaku




Grzegorz Łapanowski przebrany za jabłko grójeckie pyta warszawiaków, co wiedzą na temat owoców pochodzących z jednych z największych sadów Europy, a następnie przygotowuje pyszny duszony boczek z purée jabłkowo-selerowym. Mniam! Nikogo chyba nie dziwi, że 5 października 2011 roku jabłka grójeckie zostały wpisane do rejestru Unii Europejskiej, jako produkt posiadający Chronione Oznaczenie Geograficzne (ChOG).


POZNAJ PRODUKT


Tu kręciliśmy:

Warszawa



Podziel się:
tagi: miód, spadziowy, łapanowski

odc. 4 Podkarpacki miód spadziowy ChNP – Kampania Trzy Znaki Smaku




Uśmiech nie schodzi z oblicza Grzegorza Łapanowskiego, gdy widzi on podkarpacki miód spadziowy. Równie weseli stają się turyści i mieszkańcy Krakowa na widok kucharza przebranego za słoik miodu i zadającego pytania na temat jego pochodzenia. Od 7 sierpnia 2010 roku podkarpacki miód spadziowy posiada europejskie oznaczenie Chroniona Nazwa Pochodzenia (ChNP). Grzegorz potrafi wyczarować z niego prawdziwe pyszności.


POZNAJ PRODUKT


Tu kręciliśmy:

Kraków



Podziel się:
tagi: kiełbasa, jałowcowa, łapanowski

odc. 5 Kiełbasa jałowcowa GTS - Kampania Trzy Znaki Smaku




Rasowy hipster, Grzegorz Łapanowski, w przebraniu kiełbasy jałowcowej jeździ na wrotkach i zajada się… kiełbasą jałowcową. Nie wszystkim przechodniom się to podoba, oj nie… Niezrażony kucharz zada im jednak kilka pytań dotyczących kiełbasy przyprawionej owocami jałowca, wpisanej do rejestru Komisji Europejskiej 19 kwietnia 2011 roku, jako Gwarantowana Tradycyjna Specjalność (GTS), a następnie połączy niezwykły smak kiełbasy ze smażonym pstrągiem. Zobaczcie, co z tego wyniknie.


POZNAJ PRODUKT


Tu kręciliśmy:

Warszawa



Podziel się:
tagi: olej, fasola, kiełbasa, miód, jabłko, łapanowski

Kampania Trzy Znaki Smaku – Śmieszne sceny




Zobacz śmieszne sceny które uchwyciła kamera podczas kręcenia pięciu odcinków serialu z udziałem produktów oznaczonych znakami GTS, ChOG i ChNP oraz Grzegorza Łapanowskiego





Tu kręciliśmy:

Warszawa, Poznań, Kraków



Podziel się:
tagi: spot, TV, kampania, jabłka, ser

Spot TV Kampania Trzy Znaki Smaku




Spot reklamy telewizyjnej kampanii „Trzy Znaki Smaku” promujący europejski system ochrony produktów regionalnych i tradycyjnych na przykładzie jabłek grójeckich ChOG oraz sera korycińskiego swojskiego ChOG. W Polsce poza produktami, które występują w reklamie, mamy już ponad 30 produktów z oznaczeniami ChOG (Chronione Oznaczenie Geograficzne), ChNP (Chroniona Nazwa Pochodzenia) oraz GTS (Gwarantowana Tradycyjna specjalność).

Poznaj korzyści płynące z europejskiego systemu ochrony produktów regionalnych i tradycyjnych!