Oznaczenia
Europejski system ochrony
produktów regionalnych i tradycyjnych
Oznaczenia
W Polsce mamy już 37 produktów
z oznaczeniami ChNP, ChOG oraz GTS
Oznaczenia
Produkty z oznaczeniami ChNP, ChOG oraz GTS
to nasz prawdziwy powód do dumy!

Filmy



Podziel się:
tagi: wyjazd, kulinarny, blogerzy, małopolska, podhale, karp, zatorski, bryndza, podhalańska, oscypek, redykołka, jagnięcina, podhalańska

Wyjazd kulinarny Małopolska/Podhale, 25-26 czerwca 2014




W ramach kampanii Trzy Znaki Smaku wraz z Grzesiem Łapanowskim zaprosiliśmy dziennikarzy, blogerów kulinarnych i znakomitych szefów kuchni na wyjazd kulinarny do Małopolski i na Podhale w terminie 25-26 czerwca 2014. Wyjazd był wyprawą do korzeni, wyprawą w poszukiwaniu regionalnych i tradycyjnych produktów z unijnymi oznaczeniami ChNP, ChOG i GTS. Podczas pierwszego wyjazdu kulinarnego odwiedziliśmy certyfikowanych producentów karpia zatorskiego ChNP, bryndzy podhalańskiej ChNP, oscypka ChNP, redykołki ChNP i jagnięciny podhalańskiej ChOG







Podziel się:
tagi: wyjazd, kulinarny, blogerzy,lubelszczyzna, fasola, wrzawska, wisnia, nadwiślanka, cebularz, lubelski

Wyjazd kulinarny Lubelszczyzna, 19-20 lipca 2014




W ramach kampanii Trzy Znaki Smaku wraz z Grzesiem Łapanowskim zaprosiliśmy dziennikarzy, blogerów kulinarnych i znakomitych szefów kuchni na wyjazd kulinarny na Lubelszczyznę w terminie 19-20 lipca 2014. Wyjazd był wyprawą do korzeni, wyprawą w poszukiwaniu regionalnych i tradycyjnych produktów z unijnymi oznaczeniami ChNP, ChOG i GTS. Podczas drugiego wyjazdu kulinarnego odwiedziliśmy certyfikowanych producentów fasoli wrzawskeij ChNP, wiśni nadwiślanki ChNP oraz cebularz lubelskiego ChOG.







Podziel się:
tagi: wyjazd, kulinarny, blogerzy, małopolska, suska, sechlońska, jabłka łąckie, kiełbasa, lisiecka

Wyjazd kulinarny Małopolska, 19-20 września 2014




W ramach kampanii Trzy Znaki Smaku wraz z Grzesiem Łapanowskim zaprosiliśmy dziennikarzy, blogerów kulinarnych i znakomitych szefów kuchni na wyjazd kulinarny do Małopolski w terminie 19-20 września 2014. Wyjazd był wyprawą do korzeni, wyprawą w poszukiwaniu regionalnych i tradycyjnych produktów z unijnymi oznaczeniami ChNP, ChOG i GTS. Podczas trzeciego wyjazdu kulinarnego odwiedziliśmy certyfikowanych producentów suskiej sechlońskiej ChOG, jabłek łąckich ChOG oraz kiełbasy lisieckiej ChOG.







Podziel się:
tagi: spot, TV, andruty, miód

Spot TV Kampania Trzy Znaki Smaku – Andruty kaliskie ChOG, Miód drahimski ChOG




Spot reklamy telewizyjnej kampanii „Trzy Znaki Smaku” promujący europejski system ochrony produktów regionalnych i tradycyjnych na przykładzie andrutów kaliskich ChOG oraz miodu drahimskiego ChOG. W Polsce poza produktami, które występują w reklamie, mamy już ponad 30 produktów z oznaczeniami ChOG (Chronione Oznaczenie Geograficzne), ChNP (Chroniona Nazwa Pochodzenia) oraz GTS (Gwarantowana Tradycyjna specjalność).







Podziel się:
tagi: teaser, łapanowski

Teaser Trzy Znaki Smaku Kampania Jabłka Grójeckie ChOG




Zapowiedź odcinka, w którym Grzegorz Łapanowski przebrany za jabłko grójeckie pyta warszawiaków, co wiedzą na temat owoców pochodzących z jednych z największych sadów Europy, a następnie przygotowuje pyszny duszony boczek z purée jabłkowo-selerowym. Mniam! Nikogo chyba nie dziwi, że 5 października 2011 roku jabłka grójeckie zostały wpisane do rejestru Unii Europejskiej, jako produkt posiadający Chronione Oznaczenie Geograficzne (ChOG).





Tu kręciliśmy:

Warszawa



Podziel się:
tagi: olej, rydzowy, łapanowski

odc. 1 Olej Rydzowy GTS - Kampania Trzy Znaki Smaku




Znany i lubiany kucharz, Grzegorz Łapanowski zwiedza Poznań w niecodziennym stroju. Zaczepia przechodniów, zadając pytania o olej rydzowy, który od 16 czerwca 2009 roku oznaczony jest europejskim znakiem Gwarantowana Tradycyjna Specjalność (GTS). Odpowiedzi, które otrzymuje bywają zaskakujące. Następnie mistrz Grzegorz udaje się do kuchni, gdzie olej rydzowy, „zamienia się” w marynatę do przepysznej śledziowej sałatki.


POZNAJ PRODUKT


Tu kręciliśmy:

Poznań