Oznaczenia
Europejski system ochrony
produktów regionalnych i tradycyjnych
Oznaczenia
W Polsce mamy już 37 produktów
z oznaczeniami ChNP, ChOG oraz GTS
Oznaczenia
Produkty z oznaczeniami ChNP, ChOG oraz GTS
to nasz prawdziwy powód do dumy!

Aktualności

W widłach Wisły i Sanu praca wre
W widłach Wisły i Sanu praca wre
21.02.2014
Wydawałoby się, że dla producentów fasoli wrzawskiej ChNP zima jest okresem wypoczynku: sadzenie nowych roślin w okolicach Wrzaw rozpocznie się, jak co roku, dopiero między 25 kwietnia a 5 maja. Mówi się nawet, że aby plon był obfity, na świętego Marka, trzeba obsadzić chociaż jedną tyczkę.
Filmy o produktach regionalnych i tradycyjnych w Internecie!
Filmy o produktach regionalnych i tradycyjnych w Internecie!
12.02.2014
Starając się dotrzeć do licznej grupy odbiorców, także tych młodych i zainteresować ich wspólnotowym systemem ochrony produktów regionalnych i tradycyjnych, w ramach kampanii Trzy Znaki Smaku zrealizowano pięć zabawnych filmów internetowych. Każdy z nich opowiada o jednym z produktów: oleju rydzowy
Spotkanie z dziennikarzami w Piątej Ćwiartce
Spotkanie z dziennikarzami w Piątej Ćwiartce
06.02.2014
W dniu 30 stycznia br., w restauracji „Piąta Ćwiartka” w Warszawie odbyło się spotkanie przedstawicieli Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Agencji Rynku Rolnego, certyfikowanych producentów produktów regionalnych i tradycyjnych oraz dziennikarzy, zainteresowanych tematyką kulinarną.
Olej w rękach mistrza
Olej w rękach mistrza
03.02.2014
Olej rydzowy GTS, tłoczony na zimno, jest jednym z niedocenionych produktów naszej kuchni. Kiedyś popularny, dziś prawie zapomniany – niesłusznie! Grzegorz Łapanowski przekonuje nas, że tłuszcz ten można wykorzystać do bardzo wielu potraw.
Wyjazd studyjny polskich producentów do Francji
Wyjazd studyjny polskich producentów do Francji
31.01.2014
W dniach 19-23 stycznia b.r. pięcioro polskich certyfikowanych producentów, oraz troje, którzy o znak unijny dopiero będą się starać, gościło u kolegów z Francji. Ta robocza wizyta zorganizowana została w ramach kampanii "Trzy Znaki Smaku".