Oznaczenia
Europejski system ochrony
produktów regionalnych i tradycyjnych
Oznaczenia
W Polsce mamy już 37 produktów
z oznaczeniami ChNP, ChOG oraz GTS
Oznaczenia
Produkty z oznaczeniami ChNP, ChOG oraz GTS
to nasz prawdziwy powód do dumy!

Aktualności

Mówimy: do widzenia, ale nie – żegnajcie!
Mówimy: do widzenia, ale nie – żegnajcie!
06.02.2016
Szanowni Państwo, i tak oto dobiegły końca trzy lata kampanii „Trzy znaki smaku”, poświęcone promocji unijnego systemu ochrony produktów regionalnych i tradycyjnych z oznaczeniami ChNP, ChOG i GTS. Był to czas bardzo gorący, pracowity, ale i ogromnie satysfakcjonujący. Wiele udało nam się osiągnąć, choć mamy świadomość
Najważniejsze, że dotarliśmy do zwykłego konsumenta
Najważniejsze, że dotarliśmy do zwykłego konsumenta
05.02.2016
W ostatnich dniach kampanii dociera do nas mnóstwo pozytywnych opinii i dowodów na to, że trzy lata ciężkiej pracy odniosły spodziewany efekt. Oto, co powiedział nam autor licznych pokazów kulinarnych z wykorzystaniem produktów regionalnych i tradycyjnych z unijnymi oznaczeniami jakości ChNP, ChOG i GTS, pan Wojciech
Kabanosy GTS i kiełbasa myśliwska GTS na zakończenie naszych wyjazdów do certyfikowanych producentów
Kabanosy GTS i kiełbasa myśliwska GTS na zakończenie naszych wyjazdów do certyfikowanych producentów
05.02.2016
Dobiega koniec 3-letniej kampanii Trzy Znaki Smaku i w związku z tym musimy przyznać, że kończy się również czas naszych wizyt u certyfikowanych producentów produktów regionalnych i tradycyjnych. W ramach ostatniej naszej wizyty zostaliśmy zaproszeni do Zakładów Mięsnych Olewnik z Drobina, w których produkowane są kaba
Zabawa z produktami regionalnymi i tradycyjnymi
Zabawa z produktami regionalnymi i tradycyjnymi
01.02.2016
Przed nami jeszcze tylko dwa weekendy karnawału i znowu trzeba będzie pościć. Dlatego na te ostatnie chwile szaleństwa przygotowaliśmy dla was superprzepisy – oczywiście z produktami z unijnymi znakami jakości ChNP, ChOG i GTS.
Krótkie podsumowanie kampanii Trzy Znaki Smaku
Krótkie podsumowanie kampanii Trzy Znaki Smaku
28.01.2016
Kampania Trzy Znaki Smaku powoli zmierza do końca – przed nami ostatnie dwa tygodnie, a zatem nadszedł czas na krótkie podsumowanie. Oto, co udało nam się w ciągu tych trzech lat osiągnąć.